De psychologie van online verleiding

Exponentiële groei door het toepassen van psychologie en gedragseconomie
Trainer Bart Schutz
€ 95,-(excl. BTW)

Jouw bedrijf is afhankelijk van het (koop-)gedrag van klanten, en hun gedrag wordt bepaald door hun brein. Weet jij hoe die 1,5 kilo aan corticale proteïnen en vetten werkt? Hoe dat orgaan tussen hun oren aandacht geeft, waarneemt en onthoudt? Hoe het beslist op basis van emoties en ratio’s? En het belangrijkste: hoe beïnvloed jij als marketeer al die processen?

Reis een uur mee door de wonderlijk wereld van ons brein, en realiseer hoe anders het werkt dan je bewustzijn je voorspiegelt. Bart’s webinar is doorspekt met eye-openende A/B-testen die je ideeën over ‘de consument’ (en jezelf) veranderen. Én hij laat zien hoe je deze kennis toepast om je bedrijf online exponentieel te laten groeien.

In 1,5 uur krijg je een effectieve introductie in de psychologie van de digitale consument. Je leert:

  • De ‘dual-processes’ in ons brein
  • Hoe waarneming en perceptie werken (heel anders dan we bewust denken)
  • Hoe (koop-) beslissingen en gedrag bepaald worden
  • Meer dan 10 online verleidingstechnieken
  • Inclusief vele A/B-testcases en best practices

Een kijkje achter de schermen bij de Marketingfacts webinars i.s.m. Company Webcast.

Testimonials

Webinar Bart Schutz
De leukste, snelste en effectiefste manier om over de werking van onze hersenpan te leren en een bijpassend scala aan technieken om online je doelstellingen te bereiken.
Roald Tichelaar
Manager e-marketing Technische Unie
Webinar Bart Schutz
De Master of Online Persuasion (cursus) is een perfecte mix van kennis vergaren, snappen hoe het werkt, en dan toepassen. Hierbij werkte de opleiding als een eye-opener: Gaandeweg ga je zelf anders kijken en zie je hoe je dit kunt toepassen.
Dorine Saes
Webanalist Rabobank
On demand
90 minuten

Trainer

Bart Schutz

Bart Schutz

Bart is consumentenpsycholoog en een van de (zo niet dé) hoogst aangeschreven experts op het gebied van het online beïnvloeden van consumentengedrag. Hij heeft ruim 15 jaar lang academische en praktische ervaring – en aantoonbaar succes – in het strategisch toepassen van psychologie.

Bart is mede-oprichter en ‘Chief Persuasion Officer’ binnen het internationaal bekroonde bedrijf Online Dialogue. Hij realiseert exponentiële groei door het toepassen van breinkennis en vele experimenteren bij zowel nationale en internationale bedrijven (van corporates als ING en T-Mobile tot startups).

Bovendien is Bart auteur van het Wheel of Persuation [http://wheel-of-persuasion.com], een tool met daarin meer dan 200 effectieve verleidingstechnieken.

lees meer

Deel dit webinar

Heb je vragen?

Heb je vragen, suggesties of wil je meer informatie over dit webinar? Neem dan contact op met:

Olaf Lawerman olaf.lawerman@webinar.nl
Marjolein Voskamp marjolein.voskamp@webinar.nl
010 282 9500
De psychologie van online verleiding Exponentiële groei door het toepassen van psychologie en gedragseconomie